Sunday, December 12, 2010

XTVT HARI AHAD....

Akhirnya menjadi gak plan kami nak g midvalley hari ni..... horey....!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih kurang pkl 9.30 kita orang kuar dari umah, pas tu trus g breakfast kat KHALIFAH BISTRO.... Pastinya roti canai teor 1..... dgn air kopi 'O', my favourite gitu...

Pas tu trus g Mid.... aku dgn lily trus g ROBINSON. Yen's family trus g METROJAYA..... sampai je trus tgk kasut. Belilah sepasang kasut "ITTI & OTTO" memandangkan kasut keje aku dah kopak.... hahahahah.... sian kan. Beli mahal tapi x tahan. Yang ni rasanya aku nak tapakkan dulu, supaya x cepat haus.. blehlah tahan lama skt....

Dah ronda kat ROBINSON, aku pun g lah ke Mid Valley plak.. Ingat nak beli sepasang dua baju, tp cuba2 rupanya haram.... badan aku ni kan comel, baju tu plak kecik.... patinya lah cam sarung nagka. G lah pulak ronda kat Levi's, cuba punya cuba Lily kata " kelakar lah CuN pakai suar ni!" pas tu mustilah aku takut nak beli kan. Kang tak cantik sia2 je.

Perjalanan diteruskan ke Kipling plak.... bag yang aku idam2 kan selama bertahun2 nk membelinya akhirnya aku dapat gak... best nya... dream come true.... almaklum jelah... pada aku beg tu kan mahal. Kena tahan2 lah nak membelinya...

Pas tu otw nak g Secret Receipe, nampaklah kedai "LeSportsac", aku pun singgahlah. Belilah dompet dgn multipurpose purse... Purse aku yang orang sedekah dah lunyai, terpaksalah beli gak. Ada less 20%, dapatlah murah.... Bestlah...

Kat Secret aku minum je air Apple Kasturi dan kalau bahasa melayunya Apple Asamboi..... Yang pastinya si Yen dah menanduk dan mustilah minta balikkan.... Kami pun dengan penuh rasa sayang baliklah ke Shah Alam... jam 5.00 ptg sampailah kat Blok 4, Seksyen 7, Shah Alam... aminnn......




No comments:

Post a Comment