Saturday, December 4, 2010

~ SAMBUNGAN CITE ASTRO ~

Hahahhahhahahha....... ASTRO ku sudah ok...

TQ to MR JAY for you willingness to help me...... Love U Jay..... Pada tanggal 3 Disember 2010, jam 6.30 petang aku terima call dari satu apek cina yang mengatakan nak membetulkan ASTRO umah aku. Maka aku dgn penuh kasih sayangnya dan gumbira mengalu-alukan kedatangan apek tu.

Jam 7.30 dia telefon lg..... aku tgh makan dgn aza tp aku kelentong dia " Sorry lah.... I tgh mau sembahyang. Tunggu yek, Sekejap lagi saya balik"..... hahahahha... padan muka orang ASTRO  kena tipu dengan den ni ha...

Tepat 8.00 malam aku sampei umah dan aku nampak apek tgh tunggu kat tangga umah aku..... dia pun menggodah ASTRO aku dan seterusnya ASTRO aku pun ok... tp bkn free beb,.,..... kena bayar RM50.00... kopak lagi.... BERAKHIRLAH CITE ASTRO.....


Sian aku, tp janji ASTRO aku okei... TQ ASTRO....

NOTA : GAMBAR DI BAWAH  NI MENGGAMBARKAN BETAPA TENANGNYA LAUT NI.... CAMTULAH TENANGNYA HATI AKU BILA ASTRO DAH OK......



No comments:

Post a Comment