Thursday, December 16, 2010

++MJ's Wedding++

MJ????????????????? oh no...... MJ could be Micheal Jackson @ Mami Jaru @ apa saje....

Ha.... lupa nak masuk dalam blog aku ni. Aku dapat cenderahati majlis perkahwinan MJ...dapat semalam tapi x smpt masuk. Maka masuk hari nilah dalam blog aku. Tapi aku x taulah MJ tu nama sebenar dia sape... yang aku tau dalam beg tu ada Bunga paha, bungan telur, gula2 hacks, cawan mini dan pastinya Cup Cake... yummmmm.........

Ni Bunga Paha.... ada telur sebijik dalamnya... heheheh


Ni Bunga telur..... Ada lagi sebijik telur dalamnya (dah namanya bunga telur bukan....)

Ni cawan mini..... kena simpan dan x leh bagi orang...

ha..... ni gula2 hacks, dalam dia ada 5 biji camtulah. Tp 1 je dpt diselamatkan yang lain arwah di perut...















TQ to Tina for giving me cenderahati ni.... I like especially dapat telur 2 biji...

Note : Cup Cake dah arwah... x smpt amik gambo....hehehehe...

No comments:

Post a Comment