Saturday, December 11, 2010

MANUSIA????????????

BOSAN......bosan dengan cara hidup orang2 d sekeliling aku yang  hipokrit melampau2.... Nape ha??????????????? Menipu diri sendiri..... Tapi lupakan lah...

Jummat.... hari yang mulia. Tapi jumaat jugalah yang membuat aku kesal dengan perbuatan dan kata2 seseorang yang selama ini aku anggap baik. Tempat aku berkongsi cerita, berjoli katak bak kata "Mak" semolot lah..... :)

KESAL................SUNGGUH KESAL....... Lentur buluh biar dari rebungnya.... Rebung pun salah satu makanan kegemaranku bila dimasak lemak cili api dengan udang...hmmmm... yumm... yumm..... Jgn sampai nasi menjadi bubur...... Klu dah jadi bubur kang susah sbb masalahnya aku ni suka makan apa saja jenis bubur...

Jgn isau yek....pas  ni aku x akn bilang apa2... Dont worry.... :)


No comments:

Post a Comment