Thursday, December 2, 2010

+++ CHANNEL 951 / 952 & 953 +++

Hari ni adalah Hari Rabu.... tarikhnya adalah 1 Disember 2010. Lagi 30 hari pastinya tahun yang baru berkunjung tiba... heheheheh

Hari ni gak ASTRO Box Office menayangkan filem2 yang kononnya baru dan bestlah.. Yang aku nantikan pe lg, pastinya "Ong Bak 3 -Tony Jaa" ... sampai kat umah dgn penuh kasih sayang maka aku pun on kan tv. Sat ni upanya channel yang aku nak tgk haram nya bersiaran. Makan aku dengan penuh kasih tulus suci pun call lah ASTRO, tunggu sikit punya lama, pastinya lah aku sound tepat kat Customer Service dia... hahahha.... padan muka. Katanya "pas 30 min call depa semula sbb depa nak remote dari ASTRO"... (Entah ye, entah tidak. agaknya setakat nak menyejukkan hati aku) kih kih kih.....

Maka aku pun dgn suara manja  ala2 little green frog pun bercakap lah dengan orang ASTRO. namanya AZIZI... pastinya kenalah Technician kena datang umah bikin dan pastinya kena charge RM50...

Aku pun ckp lah dgn c Azizi cam ni....:

Aku : Azizi, rasanya ni bkn kesilapan saya, nape saya kena bayar RM50.00
Azizi : Maksud puan mcm mana?
Aku : Yelah, bkn I yang buat dia rosak.... sepatutnya x yah charge lah... peliklah...
Azizi : Maksud puan kesilapan pada ASTRO lah yek....
Aku : (Mendiam kan diri sebentar)
Azizi : Puan, klu kesilapan Astro pastinya seluruh Malaysia x dapat siaran,,,
Aku : (Ketawa sendiri sambil terkedu malu....heheheh)
Aziz : Tak mengapa puan, kami dah buat aduan dan dlangkah seterusnya Teknician akan datang umah puan
Aku : hai..... Berdaftar dgn ASTRO tak
Azizi : Ye puan...
Aku : Bagus


Gambar waktu Yen Yen Birthday Party kat Section 3 Shah Alam

Conclusion nya : Esok hari aku bleh tgk cite ONGA Bak 3....yahuuuuuu.....

No comments:

Post a Comment