Wednesday, December 15, 2010

:::BREAKFAST D PAGI YANG HENING:::

Hari ini adalah hari rabu yang mulia.... sebab????????????????????? kerana saya diberi rezeki oleh tuhan yang melempah ruah... syoik nye....

Awal pagi dah g cafe memandangkan sangat lapo. Aku belilah Lepat Labu Kuning, Meehoon +Sambal Sardin+Rendang Daging.... yummmmm..... Sampai je kat tkt 10, maka aku dan kawan aku melantak badak... lapo punye pasal....

Bila half way makan, tetiba c Sarah hulurkan Nasi Lemak Gee pada aku.... Surprizing..........mustilah aku berenti makan meehoon dan sambung makan nasi lomak..... sodap... TQ Sarah!!!!!!!!!!!!! Sebab belanja aku nasi lomak. Nak tau nape dia belanja, ini kerana dia lulus amik lesen keter.... Kita orang dok paksa dia belanja Nasi Lemak, dia dengan lurusnya belanja lah plak.... Rezeki....

Murah Rezeki SARA... AMIN....

Nasi Lemak pemberian Sara; :)


Lepat Labu Kuning;

No comments:

Post a Comment